Orchest-Vereeniging Dordrecht m.m.v. Frank Monster - piano

Categorieën: Concert
Labels: barokconcert
Concertmenu, nieuw idée voor winterconcert Orchest Vereeniging

Op zaterdag 10 december a.s. om 20:15 gaat de Dordtse Orchest Vereeniging in de Augustijnenkerk, Voorstraat 216 te Dordrecht, een concert geven met als thema Winter Geluiden.

Om de bezoekers een extra gezellige avond-uit te kunnen bieden is er met een 4-tal restaurants in de binnenstad in de nabije omgeving van de Augustijnenkerk (Piccola Italia, Huis Roodenburch, Restaurant Post en Dordts Genoegen) afgesproken, om een een concertmenu voor een schappelijke prijs aan te bieden (15,- tot 25,-). Ook zal Boonstoppel Wijnen vooraf, in de pauze en na het concert wijn schenken.

Reserveringen voor het concertmenu gaan rechtstreeks via de restaurants. Meer info hierover op www.orchest-vereeniging.nl.

De Dordtse Orchest Vereeniging o.l.v. Dick Verhoef gaat deze avond de weinig uitgevoerde suite Het Sneeuwmeisje van Rimsky-Korsakov, het symfonisch gedicht Dodeneiland van Rachmaninov en voor een wat luchtiger accent het pianoconcert no 23 in A majeur van W.A.Mozart spelen met als solist de nog zeer jonge pianist Frank Monster (15 jaar!), finalist van het Concertgebouw Concours in 2015.

Kaarten kosten 15,- en 12,50 voor vrienden, donateurs en 65+ en zijn te reserveren via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., maar kunnen ook ’s avonds aan de zaal gekocht worden